Det er vores klare ambition at levere den bedste løsning på markedet til forsyningsselskaber, hvor el er kerneforretning.
CUBS er en ny og moderne afregningsløsning til energi- og forsyningsvirksomheder. Vi kan afregne alle typer forbrug med CUBS, men vi har specielt fokus på el-markedet, hvor vi i Danmark har et af de mest digitaliserede markeder i verden.
Vi ønsker at gøre op med de store og komplekse implementerings projekter, der kræver mange tusinde konsulenttimer at gennemføre. En CUBS-løsning kan implementeres langt hurtigere, mere enkelt og risikofrit end traditionelle løsninger.
Vores kunder har typisk en kommerciel markedstilgang, hvor der er fokus på værdiskabelse for såvel forbrugeren som for energiselskabet. Systemet er ”purpose built” og giver mulighed for en høj grad af automatisering og intern effektivitet, ligesom der er mulighed for at skabe en god kundeoplevelse med f.eks. informative og grafisk flotte fakturaer og relevante selvbetjeningsfunktioner.
Software as a Service
CUBS er en moderne SaaS løsning. Det betyder, at løsningen leveres som strøm ud af stikkontakten, og at du ikke skal bruge ressourcer på nogen former for drift af løsningen. Når du har betalt dit abonnement, har du adgang til CUBS.
Løbende opgradering
SaaS modellen har de helt konkrete fordele for dig, at du får glæde af nye funktioner efterhånden, som de kommer til – ligesom alle vores andre kunder.
Vores udviklingsproces er drevet af vores kunders behov, og vores udviklingsmodel betyder, at vi løbende frigiver funktionalitet. Du skal derfor ikke vente på en stor årlig release, der samtidigt risikerer at lægge hele systemet ned.
”Purpose built”
CUBS er bygget specielt til afregningsformål, hvilket betyder at løsningen er simpel at anvende. Der er ikke overflødige felter og funktioner, som man ofte ser i mere generiske IT-systemer, der anvendes på tværs af brancher.
Enkel implementering
Det er hurtigt og enkelt at implementere en CUBS-løsning, da den ligger i skyen og den er bygget ”purpose built”. Starter du ”greenfield” har vi industrialiseret processen, således at CUBS kan implementeres på få uger. Ved større og mere komplekse projekter samarbejder vi typisk med en kompetent implementeringspartner, som har stor erfaring med projektledelse, arkitektur, systemintegration, og datamigrering.
Kunden som omdrejningspunkt
CUBS er bygget op omkring dine aftaler med dine kunder. Disse aftaler indeholder en eller flere leverancer, som afregnes i henhold til den valgte afregningsmodel. I kundebilledet har dine medarbejdere overblik over det samlede kundeengagement indeholdende alle kundespecifikke data. Den integrerede tidslinie giver et præcist overblik over hændelser på kunden og gør dermed opgaveløsningen for kundeservice konkret og overskuelig ved henvendelser eller aktiviteter på kunden.
I CUBS er kunden i centrum – helt bogstaveligt.